پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

حاجی‌بگلو: انتخابات یک مسئله برد برد است

  • کد خبر: ۲۱۵۳۰۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
حاجی‌بگلو: انتخابات یک مسئله برد برد است
سخنگوی شورای شهر مشهد مقدس گفت: امروز کسی در انتخابات بازنده نبوده ولو اینکه رای نیاورده باشد همه چیز برد برد بود، چون اهمیت و هدف اصلی مشارکت حداکثری بود که خوشبختانه مردم و کاندیدای مجلس سهم خود را برای این انقلاب ایفا کردند و مشارکت حداکثری محقق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو اظهار کرد: امروز صحبت‌ها بیشتر تشکر از مردم است که سهم خود را در انتخابات ایفا کرده و مشارکت حداکثری را رقم زدند. بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انتخابات ۱۴۰۲ از اهمیت زیادی برخوردار بود، مشارکت مردم حتما با حضور میدانی مسئولان افزایش پیدا کرد و مردم به فرمان حضرت آقا لبیک گفتند. جا دارد از استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و دیگر فرمانداران استان تشکر کنم که یکی از باشکوه‌ترین، زیباترین و بهترین‌های مشارکت و برگزاری انتخابات را در این دوره شاهد بودیم. استاندار خدماتی را با نظم و انضباط برگزار کرد در حالی که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی میان مردم بود که شرایطی فراهم کند تا مشارکت مردم کم‌رنگ شود. همه مسئولان تلاش کردند کما اینکه کار اصلی را مردم انجام دادند.

وی افزود: برخی رسانه‌ها فضای برد و باخت برای خود تلقی می‌کنند که به‌عنوان مثال نسبت به سایر رقبا پیروز شدیم. امروز کسی در انتخابات بازنده نبوده ولو اینکه رای نیاورده باشد و همه چیز برد برد بود، چون اهمیت و هدف اصلی، مشارکت حداکثری بود که خوشبختانه مردم و کاندیدای مجلس سهم خود را برای این انقلاب ایفا کردند و مشارکت حداکثری محقق شد، علی‌رغم اینکه دشمن به دنبال ناامیدی در میان مردم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه گفت: برنده این میدان، نظام و انقلاب بودند و مردم این پیروزی را برای نظام و انقلاب رقم زدند مانند ۲۲ بهمن که تصور می‌کردند مردم حضور پیدا نمی‌کنند. در آن زمان یک پیروزی و ۱۱ اسفند پیروزی دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند؛ لذا برنده این انتخابات مردم بودند و کسانی که در این دوره شجاعت و جسارت به خرج دادند و رقابت کردند. در کنار رقابت، همه برنده انتخابات بودند، انتخابات برد برد است.

حاجی‌بگلو عنوان کرد: در مشهد ۳ نفر اکثریت آرا را به خود اختصاص دادند؛ یک نفر سابقه حضور در شورای شهر را دارد که نقطه خوبی است که با حضور وی در مجلس شورای اسلامی تعاملات شورا و مجلس را پررنگ‌تر کنیم.

وی افزود: شورای شهر و روستا، علی‌رغم مکاتبات وزارت کشور که حضور اعضای شورای شهر و روستا را در فضای انتخاباتی ممنوع کردند، اما مکاتبه کردیم که شور انتخاباتی را زیاد کنید و مشارکت حداکثری را رقم بزنید و هرکس چیزی گفت مسئولیتش با من و شما توجهی به مکاتبات نکنید. دهیاران و شورای روستا نقش پررنگی را ایفا کردند، نشان دادند جامعه مدیریت شهری و روستایی اگر بخواهند فضایی را مدیریت و کاری را انجام دهند نقشی پررنگ و تاثیرگذار دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه مردم کار را تمام کردند، گفت: مسئولان محترم همه با هم باید از مردمی که در انتخابات شرکت کردند، قدردان باشیم. مردم علی‌رغم مشکلات موجود در کشور پای صندوق‌های رای آمده و رای دادند لذا مسئولان باید قدردان بوده و خود را برای خدمات‌رسانی آماده کنند.

حاجی‌بگلو در نهایت گفت: اگر قرار باشد در دوره بعد مشارکت را افزایش دهیم قطعا عملکرد نمایندگان منتخب و مدیران اجرایی چه در استان و چه در کشور، شور انتخابات بعدی را مشخص خواهد کرد. ان‌شاءالله بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر، استان و کشورمان رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->